9 inspiracji - wrzesień

28 wrz 2017
Podsumowanie miesiąca, koniec wakacji, ciekawe linki, blogosfera, godne polecenia teksty, linkowe party
Podsumowanie ostatniego miesiąca laby. Nie pracowałam, jeszcze nie zaczęłam studiów, nic nie robiłam.

Co u mnie?

Rzuciłam robotę. Amnesty International chyba pomogło mi poradzić sobie z tchórzostwem. Teraz mnie nie atakuje, a zdarzyło się kilka sytuacji, gdy powinno było się pojawić. Było tych sytuacji więcej niż w poprzednich miesiącach nawet. Brałam udział w kilku wydarzeniach. Poznałam mnóstwo lewaków, z którymi jest miło. Powinnam częściej wychodzić ze strefy komfortu, ale tak miło jest z ludźmi, którzy wolą fakty od uprzedzeń. Czytam nacjonalistę.pl, więc naprawdę poświęcam się dla zachowania pluralizmu w swoich mediach.
Wydarzeniami było blokowanie ONR, imprezy kulturalne organizowane w mieście, jedna rzecz charytatywna, spotkania towarzyskie z bliższymi i dalszymi znajomymi.
Poprawiam nie swoje tłumaczenie, lenię się, bo nie mam obowiązków na razie, całkiem miło mi z tym, piszę dużo.
Wyjechałam na kilka dni, celowo wtedy, gdy nie było ciepłej wody. Zawsze we wrześniu wyjeżdżałam na jeden dzień do Poznania, bo CEDE. Teraz przeznaczyłam na to więcej dni, mając wolne. Odwiedziłam Biskupin i Bydgoszcz. Jak to się stało, że Bydgoszcz nadal jest rodzaju żeńskiego, a dawna Radogoszcz (wieś) jest dziś Radogoszczem (dzielnicą)? Zahaczyłam o Gniezno i znowu nie udało mi się zobaczyć drzwi gnieźnieńskich.
Znalazłam mieszkanie, kupuję książki, przygotowuję się na studia.
To nagranie WWF jest świetne. Obejrzyjcie je koniecznie na pełnym ekranie.

Blogowe

Czyli co znalazłam na blogach o tematyce dowolnej.
  1. - Heteroseksualizm to choroba – Tożsamość psychoseksualna - na blogu Seksuolog bez tabu
  2. - Zaginiony pamiętnik z PRL, którym podzieliła się Babcia ezoteryczna. Po tym tekście widać słabość naszego nauczania historii; wszyscy uczymy się o II RP, ale zapamiętujemy Narutowicza, Mościckiego, sentyment do idealizowanych Kresów i jakąś sielankę dworów ziemiańskich. O nich się przecież uczymy. Robotnicy, rolnicy i ostatni chłop pańszczyźniany, Jan Janos, który zmarł w 2006, już nas nie interesują, choć gdybyśmy żyli w tych czasach, to właśnie to byśmy widzieli. 
  3. - Dlaczego tak bardzo nienawidzę szkoły? - z bloga Hakierka, czyli sprawy, które dla edukacji są ważniejsze niż ochrona dzieci przed wiedzą o seksie i istnienie gimnazjów. Poczytacie o ADD, problemach szkolnych i indywidualnym nauczaniu.

Słowiańskie

Literatura oraz antyturbosłowiańska propaganda.
  1. - Bratek w mitologii słowiańskiej - krótki fragment z Encyklopedii mitologii ludów indoeuropejskich umieszczony na Mitoslavii. Warty przeczytania, bo rzecz mało znana.
  2. - Słowiańskie sny o słowiańskiej grozie - recenzja Słowiańskich koszmarów na Sławosławie.
  3. - Jak zabić swoje dziecko i dostać brawa w internecie? [Poradnik] - czyli na Nienawiść.pl jedna z przyczyn istnienia turbosłowian, tym razem ewolucyjna.

Artystyczne

Historycznie i poezja.
  1. - Maria Ludwika Gonzaga - na stronie Rysunki władców Polski wg. Brzoza czyli kawałek herstorii. Jak zwykle do rysunku jest biografia postaci. Bardzo mi się podoba twarz Gonzagi.
  2. Mój pogański sen - pewnego dnia patrzę, co nowego w moim internecie, a tu mnóstwo wierszy Wojciecha Świętobora Mytnika się pojawiło, choć ja już nie wierzyłam, że ten blog jeszcze ożyje. Polecam całą stronę, bo nie umiem wybrać najlepszego wiersza. Na początku miało być w części słowiańskiej, ale nienawiść.pl. 
  3. - Nauka nowego życia - pierwszy wpis na martwym już blogu Jestem fontanną krwi o kształcie dziewczyny, w którym dopiero teraz się zaczytuję. 

Na Idąc przez las

Linkowe party

Zasady linkowania.
  • Linki umieszczamy w komentarzu.
  • Można umieścić maksymalnie dwa linki – jeden do własnego wpisu lub bloga, jeden do cudzego wpisu lub bloga.
  • Można dodawać linki do pojawienia się następnego wpisu z tej serii, a 9 inspiracji pojawia się w każdy ostatni czwartek miesiąca.
  • Komentarz, którego treścią będzie jedynie link zostanie usunięty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz