Kilka rzeczy

6 cze 2017
ciepłe kolory, kropki, punkty, tęcza, impresjonizm, neoimpresjonizm, światło, rysunek
Moja mała inspiracja impresjonizmem
Zawsze, a przynajmniej odkąd wiedziałam o jego istnieniu, lubiłam impresjonizm, a Claude Monet to jeden z moim zdaniem najlepszych malarzy. Jako że celuję w rysunek, a nie w malarskie techniki, trochę się rozmijam stylowo. To jest z dodatkiem koloryzmu.
Następne dwa dzieła nie są inspirowane impresjonizmem.
Tu zrobiłam coś na szybko i nieźle wyszło mieszanie kolorów, zwłaszcza na liściu.
rysunek zabawny, przechodzenie kolorów, mieszanie, gradient, kreatywnie, rysowanie, sztuka
To zaś miało na początku mieć znacznie większe fałdy skórne jak latające wiewiórki. Zrobiłam stworka na zajęciach plastycznych parę lat temu. Jest z wypalonej gliny, wtedy akurat nie robiliśmy w szarej (szara glina miała w środku takie jakby ziarenka i dlatego dobrze się trzymała w całości, była taka mocna), tylko z takiej gliny w kolorze beżowym, z lekka różowym.
wypalona glina, rzeźba, zajęcia plastyczne, dziwna istota, potworek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz