Nominacja, odpowiedzi i pytania

6 gru 2015
liebster blog awards, blogowanie, 2015, graficzny kreator scen
Nominowała mnie Ania Należyta z bloga Dziwna ale fajne. Serdecznie jej za to dziękuję, choć miałam mały problem z wyborem blogów i wymyśleniem pytań.

Kilka zasad

Pozwólcie, że zacytuję Anię.
Nagroda jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (należy je poinformować) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania, które dostałam i odpowiedzi

  1. Ulubiona rzecz? (może być ubranie, kosmetyk, akcesoria)
    Ulubiony przedmiot forever and ever? To głupie, ale kawałek sznurka z koralikami. Nie wiem, czy autor chciał, żeby to docelowo był naszyjnik czy może bransoletka. Nie wiem też na jakiej zasadzie wybierał koraliki i cekiny, są chyba losowo ponawlekane. To prezent od dawnego przyjaciela, z którym nie mam dziś kontaktu. Dostałam go w pierwszej klasie podstawówki i zawsze mi się ciepło na sercu robi, gdy o tym przedmiocie i tym przyjacielu myślę. Od liceum noszę go codziennie w kieszeni mundurka... i chyba przynosi mi szczęście.
  2. Jaka jest twoja ulubiona piosenka zagraniczna lub polska o tematyce świątecznej?
    Last Christmas! Choć moja klasa postanowiła na świątecznym koncercie charytatywnym śpiewać kolędę po hebrajsku. Też jest bardzo piękna.
  3. Twoje dobre uzależnienie.
    Chodzenie! ...chociaż kto tam mój niezdiagnozowany zespół niespokojnych nóg wie. Jeśli to choroba, to nie jest dobry - nienawidzę chorób. Gdyby był chorobą - moim dobrym uzależnieniem są książki.
  4. Pierwsza rzecz jaką robisz po wstaniu z łóżka?
    Gdy jest dzień wolny - idę do łazienki. Gdy jest dzień roboczy - wyłączam budzik i idę do łazienki.
  5. Jaki miesiąc jest dla Ciebie najgorszy?
    Chyba żaden. Każdą porę roku przeżywa się nieco inaczej, wiadomo. Jesienne powietrze w czasie panowania Marzanny to co innego niż wiosenna aura w czasach Pioruna, ale przecież nic nie jest gorsze. Wszystkie są naturze potrzebne (natura --> ludzie --> ja)
  6. Dlaczego taka nazwa bloga?
    Odpowiedziałabym... gdybym wiedziała. Nie wiem już, jakie procesy myślowe przebiegały w mej głowie, gdy tworzyłam nazwę. Mniej więcej mogę coś odtworzyć. Uwielbiam dziewiątkę (dlaczego w LBA musi być 11 pytań, a nie 9? Ale 11 jest też faktów o notowaniu głagolicą). To najbardziej magiczna i doskonała liczba na świecie. Co do reszty nazwy - dzika dusza... Nie wiem. Nazwa przemawiająca do mnie i może opisująca to, co robię bo mój blog nie ma tematyki więc jest dziki. 
  7. Co skłoniło Cię do pisania bloga?
    Mój pierwszy blog - Mniej Doskonali - powstał, gdy chciałam podzielić się opowiadaniem, które pisałam. Idąc przez las rozwinęło się, gdy myślałam, że wiem dość dużo na pewne tematy, rysuję i nic z tego nie wynika. Nie dzielę się tym z ludźmi, a to jest jedna z rzeczy ważnych w tworzeniu. Założyłam więc nowego bloga. Do trzeciego - Instrukcje według Zatraceńców - dołączyłam, bo trochę umiem, a wiedza w internecie to nie ciastka. Jak się podzielę nie będę mieć wcale mniej, tylko więcej.
  8. Nie lubię kiedy...?
    Muszę robić coś głupiego. Na przykład siedzieć i bezczynnie czekać, aż wszyscy skończą pisać test. Albo podczas tego siedzenia i czekania gapić się na kartkę i udawać, że sądzę, iż jakieś błędy jeszcze znajdę. Albo przerysowywać schemat z podręcznika, bo autor wymyślił sobie takie, a nie inne prace domowe. Albo chodzić naokoło, bo ktoś sobie wymyślił, że ze ścieżki jednak zrobi trawnik.
  9. Ulubione danie?
    Lane kluski na rosole z ogromną ilością pietruszki. Lub jabłka.
  10. Co robisz w wolnym czasie?
    Rysuję lub czytam. Piszę, uczę się, ćwiczę, chodzę...
  11. Jaki jest twój ulubiony kolor?
    Różowy.
Trudno było znaleźć blogi z mniejszą ilością obserwatorów - nie mam żadnego obserwatora, wszyscy czytelnicy trafiają tu jakimś innym sposobem. Zatem uznajmy umownie, że wszyscy wskazani mają mniej czytelników, choć ja mogę być pewna tylko tego, że mają ich mało w stosunku do innych blogów, które czytam.

Pytania

  1. Jaka jest tematyka twojego bloga?
  2. Jaki jest dla ciebie cel blogowania?
  3. Najczęściej można mnie spotkać w...?
  4. Ulubiona książka?
  5. Ulubiony kolor?
  6. Sens życia? 
  7. Ulubione starożytne państwo lub lud? (gdyby ktoś chciał coś z Nowego Świata - do przybycia białych, westernizacji itd.)
  8. Magia istnieje?
  9. Mam sentyment do...?
  10. Czy tworzysz sztukę? (rysunek, rzeźba, poezja, muzyka i w zasadzie każda inna dziedzina od origami po performance)
  11. Lubię czytać blogi o...?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz