Duch gór

31 sty 2017
Błędne Skały, sala tronowa, Liczyrzepa, Karkonosz, tur, Trzygłów, koń, rysunek
Pierwowzorem była sala tronowa Ducha Gór w Błędnych Skałach. Będąc tam po raz pierwszy zrobiłam kilka zdjęć i narysowałam ją z tychże zdjęć. Wycięłam znajomych, a dodałam tron i siedzącego na nim Liczyrzepę. Postanowiłam w wodzie narysować ukazującego się Welesa z jego zwierzętami - ale Weles musiałby być rogaty, a Liczyrzepa też ma rogi. Z tego powodu zdecydowałam się przedstawić go jako Trzygłowa. Miałam pewien problem z narysowaniem tura, gdyż nie widziałam nigdy żadnego przedstawiciela gatunku wymarłego ani nawet zbyt wielu jego przedstawień - udało mi się sobie przypomnieć tylko oglądaną kiedyś czaszkę.
Dorzucam rysunek w moim psychodelicznym stylu, prezent dla Kulki. Tak, chyba wszystkie psychodeliczne rysunki są takie same.
dużo kolorów, koń, jezioro, prezent, sztuka,

drzewa, kolory, barwnie, psychodelicznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz