9 inspiracji - marzec

30 mar 2017
Zapraszam na podsumowanie miesiąca.

Blogowe

Siedzimy w dość dziwnej tematyce, bo są podróże, nauka i psychologia.
  1. - INTJ Communication Style - znalazłam na stronie poświęconej INTJ. To mój typ osobowości, a mnie ostatnio zainteresował temat MBTI. Opis się totalnie zgadza, nawet pasuje do tego, jak tutaj piszę i tworzę w ogóle. A ja mam wyjaśnienie, gdyby ktoś znów zaczął dociekać powodu anonimowości:
    INTJs prefer anonymous communication online. Many INTJs blog anonymously, create pseudonyms, or use cartoon avatars on forums.
  2. - To tylko teoria - blog naukowy czyli biologia, momentami medycyna, na poziomie. Hej, pamiętacie, jak cytowałam Chalmersa piszącego o ideologii nauki? To świetne miejsce, gdzie się ją zwalcza.
  3. - guide: LGBT + travel na blogu poor gays on holidays. Post zupełnie mnie nie dotyczy, ale jest ciekawy. 

Słowiańskie

Kilka artykułów na tematy dość rozbieżne.
  1. - Słowiańska duma i słowiańska gimnastyka czyli sklep z symbolami - Babcia Ezoteryczna albo Prababcia mniej ezoteryczna wypowiedziała się na temat popduchowej mody na słowiańskość. Jak wiadomo, babci trzeba słuchać, nawet jeśli to nie jest nasza rodzona babcia, bo babcie są mądre i doświadczone.
  2. - Buki dawnych Słowian zobaczyłam na profilu Sanctus Nemus. Strona internetowa: Fundacja Sanctus Nemus. Zarówno strona Dzikiego Życia, jak i fundacji są bardzo ciekawe. A pomysł podejścia do ekologii od strony duchowości jest świetny. 
  3. - 3 ‘specializations’ of spiritual leaders in Slavic Native Faith - ciekawy artykuł omawiający temat od strony współczesnego rodzimowierstwa.

Artystyczne

Pośmiejmy się z tego, jak śmieją się z nas Czesi, wicca i rosyjski rock.
  1. - Jak Polaków widzą Czesi? Jesteśmy narodem do zadań specjalnych. Z ego wielkości statku kosmicznego - na początku myślałam o kategorii słowiańskiej, bo jednak narody słowiańskie. Jednak postanowiłam dobry artykuł z fragmentem czeskiego serialu (musicie to obejrzeć!) wrzucić jednak tutaj, bardziej pasuje.
  2. - Twórczość, Sztuka i Sztuka Magii czyli bardzo podobne do mojego (z posta Duchowość a twórczość) podejścia do tej samej sprawy na stronie Wiccański Krąg.
  3. - Alisa - legenda rosyjskiego rocka - w poszukiwaniu rosyjskich klasyków zajrzałam oczywiście na Blog muzyki rosyjskiej, ukraińskiej, białoruskiej oraz bałkańskiej, bo już znam tę stronę. A ja jestem leniwa, szukam informacji w znanych miejscach. Całkiem fajnie się słucha.

Na Idąc przez las

Linkowe party

Zasady linkowania:
  • Linki umieszczamy w komentarzu
  • Można umieścić maksymalnie dwa linki - jeden do własnego wpisu lub bloga, jeden do cudzego wpisu lub bloga
  • Można dodawać linki do pojawienia się następnego wpisu z tej serii, a 9 inspiracji pojawia się w każdy ostatni czwartek miesiąca
  • Komentarz, którego treścią będzie jedynie link zostanie usunięty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz