9 inspiracji - wrzesień

29 wrz 2016
9 rzeczy, linki, ciekawe wpisy, posty, słowiańsko, blogowe, kreatywne, artystycznie, podsumowanie miesiąca
Zaczął się rok szkolny, więc mniej czasu spędziłam w sieci. W związku z tym, moje 9 inspiracji wybrałam z mniejszej ilości artykułów. 

Blogowe

Coś dla blogerów, jeden mocny wpis o religii i inny świetny tekst.
  1. - „Jak ta mała, drobna Zosia walczy ze światem w pojedynkę” – tatuaż w Coventry, włoskie wakacje w Polperro - post na Życiowej Drodze, pierwszy od dłuższego czasu. Może pozwolimy temu wpisowi błyszczeć bez komentarza?
  2. - Nic się nie zmieni, dopóki wracacie na kolanach - Krytyka hipokryzji lub jakiegokolwiek zjawiska, które mi się nie podoba, u mnie na pewno zostanie udostępniona. Post z bloga Rosaline.
  3. -7 Sposobów Na Lepszy Blog – Czyli Żeby Nie Był Do Dupy. - Od Typewriterki jej rozwinięcie narzekania na blogosferę w bardziej pozytywny poradnik.

Słowiańskie

Refleksyjnie i porządne informacje.
  1. - NS Zadruga a Rodzimowierstwo - nie przepadam za nacjonalistami. <--to był mistrzowski eufemizm (dopisane w maju) Nacjonaliści odwołujący się do rodzimowierstwa i odrzucający rodzimą wiarę - brzmi źle. Kult narodu w świeckiej religii - brzmi bardzo źle. Dlatego na widok tytułu artykułu stwierdziłam: będzie się działo, jak nie w artykule, to w komentarzach. Moja nadzieja na gównoburze nie została zaspokojona, za to dowiedziałam się czegoś ciekawego.
  2. - Kurhany w Hubalach - o takich postach myślałam, nazywając cykl inspiracjami. Jest słowiański, skłaniający do refleksji i po prostu piękny.
  3. - Sigillum Authenticum - cudny blog, który znalazłam dzięki facebookowi. Zanalizowano tam teksty Bieszka, Szydłowskiego i Białczyńskiego, czyli najgorszego zła słowiańskiej, zakłamanej pophistorii. Podziwiam autorów, że chce im się to tak dokładnie czytać. Turbosłowianie i ich wymysły to coraz większy problem.

Artystyczne

Wszystko, co związane ze sztuką.
  1. - Polish Grandma Making Awesome Drawings to Preserve Ancient Tradition - Rysunki z piasku kocham. Kiedyś zobaczyłam w telewizji kobietę robiącą to coś i nie zapamiętałam, z której części Polski ona jest. Gorzko żałowałam.
  2. - Skąd brać darmowe grafiki - czyli kolejny post na Jest Rudo, który przyda się twórcom internetowym. 
  3. - Jak rysować mandale? Tutorial na blogu AG Words and Crafts to wyjątkowo prosto wyjaśniony sposób na tego rodzaju rysunek. Prawda, że śliczny efekt? Przy okazji warto zajrzeć do postów na temat bullet journalingu.
W moją szkołę uderzył piorun i zniszczył internet. On widzi i grzmi.

Na Idąc przez las

Linkowe party

Pod tym postem do pojawienia się następnych inspiracji można umieścić po jednym linku do bloga lub wpisu, swojego lub cudzego. Uwaga: komentarz, którego treścią będzie jedynie link zostanie usunięty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz