Zeszyty nr 1

6 paź 2015
matematyka, zeszyt, dobry bóg matematyczny, tasiemce, piekło,  gauss, kopernik, einstein, newton
Ulepszałam lekko swoje zeszyty, gdy nie podobały mi się okładki. Poza tym znalazłam stary zeszyt od matmy, moja nauczycielka miała w zwyczaju mówić o Dobrym Bogu Matematycznym. Rachunek prawdopodobieństwa pokazuje, że jak rzucisz kostką sześć razy, to wypadnie za każdym razem inna liczba, ale naprawdę tylko Dobry Bóg Matematyczny tak potrafi.
W niewielkim piekle jest napis Humanizm, a po lewej na okładce niewidoczny: Dobry Bóg Matematyczny ma lepsze TASIEMCE  niż Dobra Bogini Biologiczna. Tasiemcami nazywaliśmy te okropnie długie działania, które się przyjemnie rozwiązuje. Zaś przy malutkim Dobrym Bogu Matematycznym moja przyjaciółka dopisała dymek: Pi czy fi? - oto jest pytanie. Wśród aniołów obok Einsteina, Gaussa (ma fajną czapkoskarpetę zwaną szlafmycą na głowie) i Newtona jedyną kobietą jest Kopernik. Zeszyty to kolejno francuski, polski oraz historia i społeczeństwo w którym tylko zasłoniłam informację, z jakiej to jest serii, bo nieładna była. Przepis na okładkę zeszytu, składniki:
  • kartka A4
  • przezroczysta okładka
  • pomysł
  • ewentualnie przybory
Wykonanie:
  • kartkę składasz na pół
  • ozdabiasz według pomysłu używając przyborów
  • wkładasz wraz z zeszytem do okładki
francuski, zeszyt, niebieski
polski, zeszyt, różowy, głagolica
his, historia, zeszyt, zielony

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz