Bilans roku szkolnego 2014/2015

26 cze 2015
zamyślona kobieta; źródło: Unsplash
Koniec roku szkolnego to dobry moment na podsumowania.

  • poznałam nową klasę i szkołę;
  • nauczyłam się nosić i lubić mundurek; pierwszy raz go zapomniałam... dzisiaj. Ale wróciłam się do domu po marynarkę;
  • dowiedziałam się, ze historia nie zawsze jest ciekawa; Historyk Żyjący na Niskim Stopniu mi za to zapłaci;
  • cofnęłam się we francuskim: w czerwcu zeszłego roku posługiwałam się czasami teraźniejszym, przeszłym i przyszłym, teraz umiem teraźniejszy i zapominam przeszły; 
  • wiem, że matematyka jest trudna; 
  • jeszcze bardziej pokochałam genetykę;
  • umiem liczyć krople, tj. miareczkować odręcznie; 
  • udało mi się wyhodować coś i to nie uschło (praca na olimpiadę z biologii); 
  • chodziłam na etykę i wiem na czym polega nauka tego przedmiotu; 
  • bywałam na umedzie i kocham medycynę;
  • nauczyłam się pisać głagolicą - chyba podpadłam polonistce;
  • poznałam wierzenia Słowian i zrozumiałam coś bardzo ważnego; 
  • dużo czytałam też o innych wierzeniach, ale to mnie tak nie poruszało; 
  • jestem hardcore'm i czytam podręcznik mikrobiologii, którego podobno nawet studenci z medycyny (dla których on jest) nie czytają;
  • dowiedziałam się, że istniało państwo Urartu;
  • dowiedziałam się, że według biblioteki w starożytności istniały tylko Grecja, Rzym i Fenicja, przy czym ta ostatnia to był jakiś ciemnogród, bo jest o niej tylko jedna książka; 
  • kocham Platona; 
  • i Michałowskiego; 
  • odkryłam, że serial Miecz Prawdy (oglądałam go, ale potem musiałam przestać, bo nie pasowały mi godziny, w których był) jest na podstawie cyklu autorstwa Terry'ego Goodkinda. Udało mi się nawet zdobyć kilka pierwszych części. Wszystkim polecam;
  • A skoro już o serialach, spotkałam osobę, która na pytanie o zainteresowania odpowiedziała, że przez szkołę ma mało czasu wolnego i wszystkie seriale jej uciekły… seriale jako zainteresowanie. I to w liczbie mnogiej.
Do tego założyłam bloga i w związku z tym uczyłam się kodów CSS na informatykę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz