Recyklingowe DIY

27 wrz 2016
czarne tasiemki, DIY, recykling, buty,
Kupiłam sobie wzorzyste folkowe tasiemki, bo chciałam mieć takie właśnie czarne sznurówki. Niestety, sprzedawano je w zestawach po pięć, z czego cztery tasiemki były białe. Z białymi też można by coś zrobić. Okazało się, że przydadzą się do ozdobienia pudełka na kredki.
Jak to zrobić?
  • Wypij coś o szumnej nazwie koktajl, a smakującego jak zwykły jogurt pitny 
  • Umyj dokładnie opakowanie 
  • Oderwij firmową etykietę 
  • Otwórz klej 
  • Przyklej początek tasiemki u dołu kubka 
  • Zamknij klej, żeby nie wysechł 
  • Owiń tasiemkę wokół kubka 
  • Poproś kogoś, by ci otworzył klej, bo trzymasz koniec tasiemki i nie możesz sobie poradzić jedną ręką 
  • Przyklej koniec tasiemki
opakowanie po jogurcie, folkowy wzór, tasiemki, DIYDIY, folklor, tasiemki, recykling
I masz kolorowy kubek na kredki, taki eko i recyklingowy. A ja miałam tyle tasiemek, że mam 5 kubeczków i sznuruję tym jeszcze jedne buty.
khaki, buty, słowiański folklor, tasiemki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz