Zakładka z sercem

2 lis 2017
książki, Melissa Marr, Wicked Lovely, serce, DIY, kreatywnie
Mam śliczną, różowiutką, słodziutką zakładkę. I mam ją dzięki wyzwaniu #codziennie5.
Zakładki ciągle gubię, a przy okazji czytam po kilka książek, więc potrzebuję ich więcej. Dlatego ciągle zbieram różne dziwne rzeczy, które mogą się przydać do zrobienia zakładki. Zwykle chowam elementy zepsutej biżuterii i innych ozdób. 
Mam specjalne pudełko na takie drobiazgi. Jest w nim zawsze więcej rzeczy niż ja mam pomysłów na ich zużycie.
Pewnego dnia na grupę wstawiłam takiego screena zdjęć sześciu pierwszych śmieci z tego dnia. 
Guzik od dziecięcego ubranka znalazłam tuż przy drzwiach swojego domu. Wyciągnęłam nitkę z guzika, wyczyściłam go i zajrzałam do pudełka szukając jakiegoś ładnego sznurka. Tam zaś leżała wstążka, która nie wiem, od czego była. 
Zrobiłam kokardkę i mam już zakładkę. Jest wygodniejsza niż płaska zakładka, bo wystaje z książki i nie trzeba jej szukać.
Bardzo opłaca się zbierać śmieci. Podobnie znalazłam dzbanek, z którego powstaje donica. 
serce, róż, kreatywnie, DIY, recykling, ekologicznie
Książki na zdjęciu to seria Wicked Lovely Melissy Marr. Są pięknie wydane i idealnie pasują do mojej zakładki. Zawartość też jest świetna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz