Wpis tylko dla pro-life

7 sty 2018
Wpis tylko dla pro-life. Jeśli jesteś za zabijaniem dzieci, nie czytaj całości. Takich jak ty się nie da przekonać, dlatego jest tylko jeden akapit dla was. Może was on zaskoczyć. Jestem pro-choice, pokaż mi akapit dla mnie.
pro-choice, Ratujmy Kobiety, aborcja, feminizm, prawa kobiet, anty-choice
Zmieniłam zdanie. Już nie jestem pro-choice. Jak samolubna i zaślepiona musiałam być, żeby przyzwalać na zabijanie dzieci? I jeszcze tego broniłam. Na protesty chodziłam. Czarny marsz, manifa, inne pochody morderczyń. A już wkrótce efekty tego wszystkiego... pierwsze czytanie projektu ustawy.
Poznałam historie wspaniałych ludzi, których własne matki (!) chciały z zimną krwią zamordować. I przez co? Przez choroby, przez niepełnosprawność. To jak Holokaust. Wszystko się przecież wtedy zaczęło od usuwania pacjentów. Ale nawet wtedy, w akcji T-4, nie zabijano w łonie matki, gdzie każdy powinien czuć się bezpiecznie, być obdarzony prawdziwą matczyną miłością. Ci tutaj jednak urodzili się, by nieść świadectwo cywilizacji życia

Basia, łuska arlekinowa

Chcę wam pokazać, że choroby te nie są powodem, by zabijać kogokolwiek, więc to na tej medycznej kwestii się skupimy. W końcu mam być lekarzem. I kierować się przysięgą Hipokratesa.
Poznajcie dziewczynkę, której nie zabito z powodu łuski arlekinowej, pozwolono jej cieszyć się życiem. Basia jest bardzo radosnym dzieckiem mimo swej choroby.
płód, pro-life = anty-choice, pro-choice, feminizm, aborcja, Ratujmy Kobiety,
Łuska arlekinowa to choroba dziedziczona autosomalnie recesywnie, część przypadków wiąże się z mutacjami na chromosomie 2. Występuje tu uogólnione rozlane zaburzone rogowacenie naskórka o cechach nadmiernego rogowacenia. Powstałe w ten sposób łuski, mimo nazywania ich rybimi, nie nakładają się na siebie jak u ryb, ale są ułożone obok siebie, przedzielone rozpadlinami. Są twarde i grube. Rozpadliny sięgają zaś nawet skóry właściwej i są wrotami zakażeń Staphylococcus aureus i Psudomonas aeruginosa. Nos bywa spłaszczony, małżowiny uszne niedorozwinięte lub zniekształcone, z zamykającymi je czopami rogowymi. Ze względu na rogowacenie dochodzi do wywinięcia powiek i warg. Utrudnia to ssanie. Dzieci te wymagają karmienia przez zgłębnik lub drogą dożylną. Powieki zaś łatwo ulegają urazom i wysuszeniu. Dziecko cały czas traci wiele wody, konieczne jest nawilżanie skóry, zwykle mały pacjent umiera z powodu odwodnienia, nieprawidłowej termoregulacji czy sepsy.
Ich kończyny znajdują się w przykurczu ze względu na nawarstwienia rogowe nad stawami, utrudnia to ruchy. Palce tych noworodków bywają niedorozwinięte lub zniekształcone, czasami dochodzi do ich samoistnej amputacji. Również oddychanie jest utrudnione ze względu na rogowacenie na brzuchu i tułowiu. Pojawia się mikrocefalia. 
Mózg jest rozwinięty normalnie, więc Basia cały czas czuje ból od licznych ran powstających przy każdym jej ruchu. Na szczęście uratowano ją, by pomimo bólu mogła cieszyć się życiem. 
Czyż to nie piękne? Życie jest piękne. Nawet z tą chorobą.

Michasia, anencefalia

Także Michasię ocalono pomimo jej poważnej choroby. Tylko spójrzcie na tego ślicznego bobasa.
płód, pro-life = anty-choice, pro-choice, feminizm, aborcja, Ratujmy Kobiety,
Anencefalia zwana jest też bezmózgowiem. To letalna wada wrodzona o charakterze malformacji. Polega na braku mózgowia lub jego szczątkowym rozwoju. Michasia ma część mózgowia, ma ośrodki krążenia i oddychania, dzięki czemu żyje. U niej doszło też do wynicowania mózgowia.

Piotruś, otocefalia

Piotruś ma trochę zdeformowaną twarzyczkę. Ponieważ jest brzydki, niektórzy chcieliby go zabić. To straszne, że nadal kanony piękna tak bardzo wpływają na życie ludzi. Feminazistki jednak bronią jedynie narodzonych kobiet i tylko przed zdrową figurą, bo nienawidzą zdrowia. Pod hasłem body-positivity promują otyłość, a żonglerka pojęciami to pierwszy etap wmawiania ludziom, że czarne jest białe.
płód, pro-life = anty-choice, pro-choice, feminizm, aborcja, Ratujmy Kobiety,
Piotruś nie ma dużych zdjęć. 
W otocefalii brak dolnej szczęki, źle funkcjonują drogi oddechowe. Tkanka miękka w okolicach szyi tworzy uszy i stąd nazwa choroby. Usta tworzą niewielki otwór. Wiele dzieci z tą chorobą ma małe mózgi, które nie są podzielone na półkule.

Kamilek, zespół Pataua

Najczęściej przy rozmowie o ratowaniu nienarodzonych dzieci mówi się o zespole Downa. Zespół Patau, podobnie jak zespół Downa, jest trisomią i nie jest powodem, by zabić kogokolwiek. W tym zespole mamy do czynienia z nadmiarowym chromosomem trzynastym. To pechowa trzynastka dla biednych abortowanych dzieci.
płód, pro-life = anty-choice, pro-choice, feminizm, aborcja, Ratujmy Kobiety,

Ewelinka, zespół odwróconej perfuzji tętniczej

Ewelina to prawdziwa kobieta bez serca, ale to nie może być powodem do zabicia jej. Przez nieprawidłowe unaczynienie łożyska rozwinęła się jako bliźniaczka bezsercowa, gdy jej siostra pompowała krew. Mam całą jej sesję zdjęciową tuż po narodzinach:
płód, pro-life = anty-choice, pro-choice, feminizm, aborcja, Ratujmy Kobiety,
Na szczęście odratowano Ewelinę. Bardzo szybko wraz z posiadającą serce siostrą zmarły, ale najważniejsze, że nie postawiono życia siostry nad życiem Eweliny, że nie dokonano tej porażającej selekcji. Nie uznano jej z powodu braku głowy i serca za wór narządów tylko za bezbronne dzieciątko, które trzeba ochronić.
Rzecz zaczyna się na początku embriogenezy, 4-8 tydzień. Nie wiadomo, co jest przyczyną, czy uszkodzenie mechaniczne, czy geny. Od tego momentu to siostra utrzymywała Ewelinkę przy życiu. Gdy wykryto wadę, lekarze zalecili odcięcie naczyń krwionośnych Eweliny, by uratować jej siostrzyczkę kosztem naszej małej bohaterki.
Wyobrażacie sobie takie barbarzyństwo? Każdą ciążę trzeba donosić, by uratować bezbronne dzieciątko i je ochrzcić... nawet jeśli dzieciątko nie przeżyje i jeszcze zabije siostrzyczkę.

To jest ten moment, gdy zabrakło mi siły, by udawać anty-choice. Poczułam się źle pisząc ten tekst, a zespół odwróconej perfuzji tętniczej to było już za dużo. Miałam jeszcze ze trzy przykłady przygotowane do omówienia.
W temacie aborcji wciąż zostało mi wiele do powiedzenia, np.:
  • co naprawdę zmniejsza ilość aborcji i jest zwalczane przez anty-choice'ów oraz nieskuteczność zakazów w zapobieganiu aborcji;
  • że Chazan to owszem jest człowiek, który odmówił aborcji, ale jest też człowiekiem, który odmówił cesarskiego cięcia z powodów ideologicznych (źródła: 1, 2, 3, 4), więc tak powinno się go przedstawiać, by nie robić z niego męczennika ruchu anty-choice;
  • zaśniad groniasty vs. życie zaczynające się od zapłodnienia;
  • ludzie nazywający się pro-liferami (to miał być żart czy co?) i zabijający narodzonych ludzi w zamachach na kliniki aborcyjne;
  • syndrom postaborcyjny nie istnieje (źródła: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9);
  • mama bała się mnie puścić na #czarnyprotest, bo sądziła, że anty-choice zrobią zadymę i mnie skrzywdzą; ten moment, gdy chcesz bronić dzieci, a matki boją się, że zaatakujesz ich dzieci.
Ja akurat nie mam problemu z obejrzeniem takich zdjęć, ale wiem, że innym może to sprawić problem. Jeśli przeszkadza ci, że takie drastyczne zdjęcia pojawiły się bez ostrzeżenia, to mam dwie odpowiedzi. Jeśli jesteś pro-choice – nie miałeś/aś tego oglądać, to nie był wpis dla ciebie. Jeśli już to obejrzałeś/aś, przepraszam. Jeśli jesteś anty-choice:
  • nie masz prawa narzekać, to tylko słodkie, bezbronne dzieci, które chcesz ratować, dlaczego niby miałby ci przeszkadzać ich widok?
  • to anty-choice tworzą wystawy zdjęć spędzonych płodów, które wcale nie przedstawiają resztek po poprawnie wykonanych aborcjach, a efekty poronienia. Jest to nie tylko obrzydliwe, ale i jeszcze kłamliwe, zatem moje zdjęcia to naprawdę pikuś przy waszych wyczynach;
  • chcesz mi powiedzieć, że aborcja jest straszniejsza niż to, co pokazałam? Wal się. Wiem, że zdjęcia z aborcji są tak piękne, że wykorzystujecie je, by pokazywać, jak śliczny jest płód w łonie matki.
  • zasługujesz na oglądanie tego do usranej śmierci.
Przepraszam za granie na emocjach, ale u siebie mi wolno. Wszystkie imiona oczywiście zmyśliłam.

Źródła

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz