9 inspiracji - kwiecień

26 kwi 2018
podsumowanie miesiąca, wiosna, co u mnie, ciekawe linki, prywata, lifestyle
Kwiecień to dziwny miesiąc.

Co u mnie?

Żyję, byłom na koncercie (Syny), radzę sobie z tą anatomią, był Marsz Równości. Nauczyłom przyjaciółkę robić naleśniki, bo przecież używanie patelni jest ulubionym zajęciem osoby panseksualnej.
Zajmowałom się zorganizowaniem spotkania na temat dyskryminacji osób LGBT+, ale odwołano te warsztaty. Nikt się na nie nie zgłosił.
Nie ogarniam sytuacji, w jakiej teraz jestem.

Blogowe

Same polityczne rzeczy:
  1. - Panie przodem! - feminizm oczywiście.
  2. - W cieniu Trump Tower - autorowi zarzuca się dźwigizm, trzeba przyznać, że w tematyce światopoglądowej nie za bardzo da się go czytać i podpadł mi prywatnie, ale ten tekst zrobił na mnie duże wrażenie.
  3. Bezsilność jest wtedy, gdy nie możesz ochronić swojego dziecka - to nie jest łatwy tekst. Ani przyjemny.

Słowiańskie

Tu powinien być tekst.
  1. - Historyczne bzdury czyli czy ja jeszcze nie polecałom tego fanpejdża?! Trzeba to naprawić.
  2. - Prawdziwa historia Słowian mimo potencjalnie turboskiej nazwy jest legitna.
  3. Słowiański Bestiariusz

Artystyczne

Nie wiem, jak to opisać.
  1. - O tym, jak miasto Kraków pozbywa się swojego herbu czyli polskie traktowanie heraldyki w pełnej krasie.
  2. Ulvhel chimeryczne pismo transgresyjne
  3. - Strzyga tattoo - no przecież jestem strzygą. Musiałom polecić.

Na Idąc przez las

Linkowe party

Zasady linkowania.
  • Linki umieszczamy w komentarzu.
  • Można umieścić maksymalnie dwa linki – jeden do własnego wpisu lub bloga, jeden do cudzego wpisu lub bloga.
  • Można dodawać linki do pojawienia się następnego wpisu z tej serii, a 9 inspiracji pojawia się w każdy ostatni czwartek miesiąca.
  • Komentarz, którego treścią będzie jedynie link zostanie usunięty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz